Saga Mobil Bedriftsabonnement

*Bedriftsabonnement.no har ingen samarbeid med Saga mobil

Generell informasjon om Saga Mobil

Kontaktinformasjon
Selskap
Saga mobil AS
Adresse
Industriveien 4, 9360 Bardu
Telefon
917 69 000
Kundeservice
www.sagamobil.no/kundeservice-bedrift/
Åpningstider
Mandag – fredag 08.00-16.00

Saga Mobil startet i Januar 2007 med sitt første kontor i Bardu og kaller seg det nordnorske mobilselskapet. Selskapet har fokus på å være et nordnorsk alternativ i et marked ellers dominert av selskaper med utspring fra Oslo, Trondheim, Bergen og Kristiansand. Saga Mobil tilbyr gode tjenester og smarte løsninger til konkurransedyktige priser. Saga Mobil har også kontorer i Hammerfest, Honningsvåg, Kjøllefjord, Alta, Ibestad, Saltdal, Finnsnes, Narvik, Bodø, Mo i Rana, Målselv, Tromsø, Brønnøysund, Stokmarknes, Lakselv, Lyngen, Trysil og Oslo.

Nett og dekning med bedriftsabonnement fra Saga Mobil

Saga Mobil leverer tjenestene sine på Telenor sitt nett. Telenor sitt nett er ett av de de raskeste mobilnettene i verden, og kan gi hastigheter på opptil 350 Mbit/s. Sjekk dekningskartet for Telenor-nettet i Norge for å finne ut hvor god dekning Saga Mobil har i det aktuelle området. Saga Mobil lar deg også bruke abonnementene dine i EU/EØS området til samme pris som du betaler hjemme i Norge.

Mobilt Bedriftsnett

Saga Mobil tilbyr en komplett nettbasert bedriftsnett-løsning til kundene sine. Systemet tilbyr løsningeer for å sette opp velkomstmenyer, ringekøer og automatiske svargrupper for brukerne i bedriften.Bedriftsnett fra Saga Mobil gir bedriftens ansatte muligheten til å svare samtaler hvor som helst når de er tilgjengelige og dette kan naturligvis gjøres gjennom bedriftens eksisterende hovednummer.

Skreddersydd mobil sentralbordløsning med et hovednummer

Sentralbordløsningen til Saga Mobil er en brukervennlig og moderne løsning som i stor grad kan tilpasses behovene til den enkelte bedrift. Sentralbordløsningen tilbyr menyer med en velkomsthilsen og automatisk håndtering av innkommende anrop som videresender den som ringer til den personen eller avdelingen de trenger å komme i kontakt med.

Brukerne kan også bruke sentralbordet til å sette over samtaler enten de er på en datamaskin eller bruker den mobile appen. Sentralbordet vil vise hvilke brukere som er tilgjengelige på telefon.

Hvis en innringer opplever lang kø kan man be om å bli oppringt når det er deres tur, uten å miste plassen sin i køen. Med bedriftsnettet til Saga Mobil vil ikke disse samtalene få opptattsignal, men ender opp i en telefonkø. Anrop som står i kø vil videresendes til første ledige medarbeider.

Ansatte kan logge seg inn og ut av svargrupper etter tilgjengelighet, og samtaler kan også rutes til eksterne nummer. Administratorene for bedriftsnettet kan melde kollegaene sine inn og ut av køer og svargrupper.

VIP-liste

Noen kunder er viktigere enn andre, slik at bedriften gjerne vil sikre at disse unngår køer og kommer direkte til en kundemedarbeider. Dette kan for eksempel gjelde eksisterende eller potensielle storkunder eller viktige samarbeidspartnere. Slike personer går det an å legge til i sentralbordets VIP-liste slik at de vil slippes gjennom uten å ende opp i telefonkø.

SMS, Gruppe-SMS og Telekonferanse

Bedriftsnett fra Saga Mobil har også mulighet for å sende ut SMS. Dette kan gjøres både fra mobilappen og fra Softphone på en datamaskin. Fra en datamaskin kan man også sende ut SMS til hele grupper av mottakere. I tillegg kan man også sette opp telefonkonferanse med både interne og eksterne deltakere relativt enkelt ved hjelp av bedriftsnettet.

Alternativt visningsnummer

Det er ikke alltid man har lyst til å vise nr mann ringer fra. Med Bedriftsnett kan man velge hvilket nummer som vises ved utgående anrop.

Profil Styring, tilgjengelighet og integrasjon med produktivitets løsninger

Med profil styring i Saga Mobil appen kan man markere om man er tilgjengelige eller ikke, og dette vil da også være synlig for kollegaene gjennom sentralbordet. Det er mulig å synkronisere kalenderen mellom Office 365 eller Exchange og bedriftsnettet. Microsoft Teams kan også integreres med Bedriftsnett, slik at man for eksempel kan overføre samtaler eller møter fra datamaskinen til mobilen.

Statistikk og rapportering

Rapportering er en integrert del av I mobilappen. I rapportene kan du blant annet få en full oversikt over hvor samtaler til sentralbordet besvares, statistikk over anrop til bedriften, og oversikt over ytelsen til de som håndterer samtalene.

Abonnement og priser hos Saga Mobil Bedrift

Saga Mobil tilbyr tre forskjellige mobilabonnement. Disse er Basis abonnementet, en samling av abonnement med begrenset mobildata, FRI-abonnementet som gir ubegrenset bruk av data. Alle Saga Mobil sine abonnementer er uten bindingstid.

Basis

Basis Abonnementet til Saga Mobil er en løsning for kunder som bruker telefonen lite.

Begrenset Data

luis-villasmil-4V8uMZx8FYA-unsplash

Abonnementene som har begrenset data gir fri bruk i både Norge og EU/EØS. Data begrenses til den pakken man velger, og på grunn av at abonnementet kommer med roll-over vil mobildata som er til overs legges til i kvoten for den neste måneden.

FRI

FRI-abonnementet er Saga mobil sitt alternativ for de som trenger ekstra mye data og gir en ubegrenset mengde mobildata og fri tale/SMS/MMS hver måned.

Tips: Få tilbud på flere bedriftsabonnement

Kundestøtte og service

sammenlign-mobilabonnement

Saga Mobil er godt kjent for sin gode service og vennlige kundeservice, og det skal ta kort tid før man får en hyggelig nordlending på tråden.

Kundeservicen til Saga Mobil er tilgjengelig på telefon mandag til fredag mellom kl 08:00 og kl 16:00, og man kan også nå kundestøtten via e-post.

Få tilbud av flere operatører her!

Kom i gang her! Tar maks 1 min

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.