Kontaktinformasjon

Phonero Bedriftsabonnement

Bakgrunnsinformasjon om Phonero

Phonero, som har sitt hovedkontor i Kristiansand, ble etablert i 2008 og har opplevd sterk vekst de siste årene. I dag har Phonero også regionskontorer i Oslo, Stavanger, Bergen, og Trondheim.

I 2017 ble Phonero en del av telefonigiganten Telia, som er norges nest største mobiloperatør, og har en markedsandel på 26% av det norske bedriftsmarkedet for telefonitjenester. Tjenestene til Phonero inkluderer mobilabonnement og moderne kommunikasjonsløsninger for både små og store bedrifter. Selskapet leverer også tjenester til offentlig sektor.

Nett og dekning

Phonero er en del av Telia, og benytter nettet til Telia for tjenestene sine til norske bedrifter. Nettet til Telia er det nest største i landet, og har god dekning. Du finner en oversikt over dekningen til Telia-nettet her. Bedriftskunder hos Phonero kan også fritt surfe, ringe og sende meldinger i hele EU, EØS og Storbritannia til samme pris som du betaler hjemme i Norge.

Phonero Bedriftsnett

Sentralbord

Bedriftsnett fra Phonero regnes av mange som en av markedets beste sentralbordløsninger. Med sentralbordløsningen får du en løsning som du kan ha med deg på mobilen hvor som helst, og som hjelper bedriften med langt mer enn bare viderekobling av samtaler. Sentralbordet spiller en sentral rolle i effektivisering av bedriftens interne kommunikasjon, og sørger for en bedre opplevelse for kunder som kontakter bedriften.

Fleksibel løsning for både mobil, IP-telefoni og faks til e-post

Den skybaserte Bedriftsnett-løsningen er fleksibel, og kan brukes til å administrere både mobil- og IP-telefoni. Dette kan gjøres hver for seg eller kombinert. Systemet kan også brukes for virtuell faks til e-post.

‍Bedre oversikt og kontroll på bedriftens kommunikasjon

Det kan være lett gjort selv i en liten bedrift å miste oversikten over hvem som til enhver tid er tilgjengelige til å svare på telefon. Med den veldesignede og brukervennlige Bedriftsnett-appen kan medarbeiderne selv markere sin status som tilgjengelige eller opptatt, bruke bedriftskatalogen, og se hvem som ringer og mye mer.

I tillegg kan Bedriftsnett-systemet integreres med bedriften sitt kalendersystem og andre systemer, slik som for eksempel Microsoft Exchange, Skype 4 Business, Active Directory, og Google Calendar.

Dashboard

Phonero kommer utstyrt med et dashboard som er designet for å gjøre det lettvint å administrere slike ting som påløpte kostnader, status på faktura, bruk av datapakker og andre tjenester. Bedriften kan selv definere hva som skjer, slik som for eksempel sperring av datatrafikk, dersom datapakker er oppbrukt.

Med dashboardet kan du blant annet finne rapporter som viser utviklingen på forbruket over tid. Dersom standardrapportene ikke gir deg det du trenger har du også muligheten til å lage dine egne rapporter med egendefinert filtrering av tilgjengelig data.

Fakturakontroll-modulen gir deg muligheten til å definere lønnstrekk eller beskatning av fordeler for de ansatte der dette kreves av lovverket. Faktura-modulen gir deg også en oversikt over bedriftens fakturaer, inkludert betalingsstatus for de siste 36 måneders fakturaer med betalingsstatus.

Utstyrsmodulen gir full oversikt over det mobiltelefoner, nettbrett og lignende utstyr som disponeres av de ansatte.

Produktvalg og priser fra Phonero

Phonero gjør det lettvint å velge abonnement. Hovedsaklig er det bare hvor mye data man trenger som man trenger å tenke på. Samtlige av abonnementene inkluderer 10.000 minutter med telefonsamtaler per måned, 10.000 SMS per måned, bruk av data i både Norge og EU/EØS-området, og hastighet på opptil 375 Mbit/s.

Det er i hovedsak data som utgjør forskjellen på de ulike abonnementene. Du har følgende abonnementer å velge mellom:

  • 4 GB til 239,- ekskl. mva. per måned
  • 8 GB til 299,- ekskl. mva. per måned
  • 12 GB til 349,- ekskl. mva. per måned
  • 16 GB til 399,- ekskl. mva. per måned
  • 25 GB til 449,- ekskl. mva. per måned
  • 50 GB til 549,- ekskl. mva. per måned
  • 100 GB til 649,- ekskl. mva. per måned (inkluderer rollover)

Etablering av Bedriftsnett fra Phonero koster 990 kroner, med en månedlig kostnad på 39 kr per intern bruker og 79 kr for eksterne brukere. Dersom du i tillegg vil integrere Microsoft Exchange, Google Calendar, Skype 4 Business, Active Directory eller bruke Bedriftsnett API koster disse tjenestene 1990 kroner i etableringsgebyr og 499 kroner i månedlige gebyrer.

Det er også mulig å legge til en rekke andre ekstratjenester, slik som virtuell faks til e-post for 19 kroner i måneden, flere hovednummer til 99 kr per stk, georuting for 499 per måned. Phonero tilbyr også 5-numrede spesialnummer, callback, telefonmøter og mange andre tjenester. Du kan finne ut mer om de forskjellige tilgjengelige tjenestene på sidene til phonero.

Kundestøtte

Phonero lar deg velge den typen kundestøtte du foretrekker. Innenfor kontortiden Mandag til Fredag mellom 08.00 og 16.00 kan du velge mellom å chatte med en kundemedarbeider eller å snakke med kundestøtten via telefon. Utenfor arbeidstiden kan du komme i kontakt med kundestøtten til Phonero via e-post.

På nettsiden for kundestøtte har Phonero også en grei oversikt over ofte stilte spørsmål og svar, og guider som besvarer mange av de vanligste spørsmålene.

 

 

Alle data behandles konfidensielt og krypteres over en sikker tilkobling.

  Få tilbud