Unifon Bedriftsabonnement

Kontaktinformasjon
Selskap
Unifon AS
Adresse
Vestre Strandgate 27, 4611 Kristiansand S
Telefon
05015
Kundeservice
www.unifon.no/kundeservice/
Åpningstider
Døgnåpen vakttelefon

*Bedriftsabonnement.no har ingen samarbeid med Unifon

Generell informasjon om Unifon

Unifon ble etablert og startet driften i 2004. Unifon har hovedkontor i Oslo, men med regionkontorer i Kristiansand, Bergen og Stavanger. Unifon fokuserer sterkt på bedriftsmarkedet i Norge, og tilbyr fleksible og gode tjenester til bedrifter i alle størrelser. Unifon regnes i dag som en av de viktigste utfordrerne i det norske bedriftsmarkedet for telefonitjenester.

Nett og dekning med Bedriftsabonnement fra Unifon

Unifon tilbyr dekning gjennom Telenor sitt mobilnett, som er det best utbygde nettet i landet. Her kan man se dekningskartet for Telenor-nettet i Norge. Unifon tilbyr brukerne sine verdens raskeste mobilnett her hjemme i Norge på lik linje med Telenor sine egne kunder, og Unifon sine bedriftskunder kan bruke abonnementet sitt i EU/EØS uten ekstra kostnader.

Tips: Få tilbud på bedriftsabonnement fra flere leverandører

Bedriftsnett fra Unifon

Unifon tilbyr en komplett, skybasert bedriftsnett løsning som inkluderer en sentralbordløsning og en mobil app som gjør det enkelt å bruke og administrere tjenestene man ønsker. Den skybaserte bedriftsnett-løsningen fra Unifon kan skreddersys etter bedriftens/kundens behov.

Unifon sentralbordløsning

Med Unifon sin sentralbordløsning kan man håndtere alle inngående samtaler. Man kan også styre åpningstider for sentralbordet, og sette egne talemeldinger som informerer om åpningstider og lignende. Sentralbordløsningen kan integreres med Microsoft Teams og andre plattformer.
Sentralbordet kan være betjent eller ikke, og enkelt administreres fra mobil appen eller i det web-baserte brukergrensesnittet. Andre inkluderte funksjoner er automatisk oppslag mot opplysningstjenesten og statistikk på innringere. Den inkluderte bedriftskatalogen gir de ansatte oversikten over hvilke ansatte som er ledige og ikke.

Integrasjon med Microsoft 365, Teams og Azure

Unifon sitt bedriftsnett kan integreres slik at det virker med både Microsoft Teams og Microsoft 365. Integrasjonen med Microsoft 365 gjør at bedriftskatalogen og statusen i sentralbordet kan oppdateres automatisk med tilgjengeligheten til de ansatte direkte fra kalenderen.

Funksjonsrik mobilapp

Appen som er inkludert i bedriftsnett fra Unifon tilbyr flere nyttige funksjoner som f eks mobilt sentralbordet, samtalehåndtering inn- og utmelding av køgrupper, oppdatering av egen status og en oversikt over alle de ansattes tilgjengelighet i bedriftskatalogen.

Registrering av besøkende

Bedriftsnettet til Unifon tilbyr også tjenesten besøksregistrering. Dette er en tjeneste gir full kontroll på alle alle besøkende hos bedriften som med innsjekking og utsjekking med en iPad-app. Når de besøkende registreres varsles den som skal motta besøket via SMS og e-post.

Lettvint Rapportering

Rapportportalen som er en integrert del av Unifon bedriftsnett hjelper bedrifter til å analysere effektivitet og tilgjengelighet for å kunne få mer ut av bedriften sine ressurser og forbedre opplevelsen til kunder som kontakter bedriften. Rapportportalen har et oversiktlig dashboard som kan brukes for et godt overblikk over statistikk, samt muligheter for å tilpasse rapporter og statistikk etter ønske og behov.

mann som bruker mobiltelefonen i farta

Abonnement og priser hos Unifon

Unifon tilbyr fra 1 til 150 GB datapakker på sine mobilabonnement. Videre får du data rollover om du ikke bruker opp datapakken din.

Ta kontakt for nøyaktige priser.

Kundestøtte og service

Kundestøtten til Unifon er tilgjengelig på telefon mandag til fredag mellom kl 08:00 og kl 17:00. i tillegg er det mulig å nå kundestøtten til Unifon via e-post.

Dersom henvendelsen gjelder sperring av tapt eller stjålet SIM-kort har Unifon en døgnåpen vakttelefon som man kan ringe for å ordne dette.

Få tilbud av flere operatører her!

Kom i gang her! Tar maks 1 min

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.

Kom i gang her! Det tar maks 1 min

Før du går...

La oss ringe deg, slik at du får det beste tilbudet fra flere operatører!

Ved å sende skjemaet godtar du at Bedriftsabonnement skal kunne gi meg et personlig tilbud, og at leverandøren behandler mine persondata basert på mine valg